سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی ۱۴۰۲

سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی از تاریخ ۳ الی ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۱۰ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

گروه تجارت و اطلاعات کوشا (ITG) مجری سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی تهران ۱۴۰۲ است.

این نمایشگاه با اهدافی همچون ارتباط مستقیم با مشتریان و اطلاع از نیازهای آن‌ها، ایجاد آگاهی از برندهای این صنعت، معرفی شرکت‌های داخلی، ارتقای سطح تولیدات این حوزه، آشنا با ترندهای روز صنعت نمایشگاهی، افزایش درآمد، معرفی جدیدترین دستاوردها و ... برگزار می‌گردد.

شما با حضور در نمایشگاه می‌توانید محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید و با جامعه هدف خود آشنا شوید از نظرات آن‌ها در راستای بهبود خدمات و محصولات خود استفاده نمایید.

نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی به فعالان این حوزه فرصت معرفی خود را در میان رقبا می‌دهد و همچنین می‌توانند با غرفه‌داران دیگر همکاری داشته باشند.

اگر شما هم در حوزه صنعت نمایشگاهی می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی 

29 , بهمن, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها