اولین نمایشگاه بین المللی گوهر سنگ ۱۴۰۲

اولین نمایشگاه بین المللی گوهر سنگ ها، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۳ الی ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

شرکت رستاک پاد ویژن مجری اولین نمایشگاه بین المللی گوهر سنگ ها، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته ۱۴۰۲ (IRANGEMEX) است.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان، طراحان و فروشندگان سنگ‌های قیمتی و جواهر حضور دارند تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند. همچنین تولیدکنندگان و فروشندگان ابزارآلات و تجهیزات این حوزه حضور دارند.

اگر شما هم در حوزه سنگ ها، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته آن فعالیت می‌کنید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید با اجرای تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی برند خود را به تعدادی بسیاری از افراد جامعه هدف خود معرفی کنید. جهت اجاره بیلبورد و اسپیس بنر در نمایشگاه و یا استفاده از رادیو نمایشگاه به لینک روبرو مراجعه کنید. بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی 
 

16 , بهمن, 1402 | دسته بندی: افتتاحیه نمایشگاه
دسته بندی ها