طراحی بیلبورد

شما اینجا هستید: خانه » وبلاگ » طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد یکی از روش‌های بسیار موفق در بازاریابی است و بر اساس طراحی بیلبورد برای یک کسب و کار می‌توان برند آن کسب  و کار را در جامعه معرفی نمود. 

یکی از ابزارهای مهم برای فروش بیشتر و دیده شدن در فضای جامعه استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی است که با وجود این بیلبوردها یک کسب  و کار به راحتی می‌تواند رشد کند. همان طور که گفته شد طراحی بیلبورد یکی از روش‌های بازاریابی است که برای بهره‌مندی از آن باید با تیم متخصص این حوزه مشورت شود و حتما توسط متخصصین طراحی بیلبورد اجرایی گردد. طراحی بیلبورد باید به صورت حرفه‌ای انجام شود تا عناصر بصری به خوبی در آن رعایت شود.

برای طراحی یک بیلبورد حرفه‌ای نکات بسیار زیادی حائز اهمیت است که باید تمامی نکات طراحی بیلبورد به خوبی رعایت شود تا یک بیلبورد مناسب برای یک کسب و کار طراحی و اجرایی شود تا بیشترین بازدهی را در سطح جامعه داشته باشد.

اگر یک بیلبورد حرفه‌ای و جذاب طراحی شود آن بیلبورد می‌تواند نقش زیادی در ماندگاری نام برند یک کسب و کار در ذهن مخاطب داشته باشد. روند طراحی بیلبورد به این صورت است که در ابتدا طرح بیلبورد را در مقیاس کوچک طراحی می‌کنند و سپس طرح را در ابعاد مورد نظر چاپ می‌نمایند.
در طراحی بیلبورد باید دقت کافی به عمل آید تا چاپ و تصویر سازی به خوبی بر روی بیلبورد پیاده سازی شود. اگر تصویر سازی و چاپ طرح بر روی بیلبورد با دقت و مهارت کافی انجام نشود کیفیت بیلبورد بسیار پایین می‌آید و جذب مخاطب به خوبی انجام نمی‌شود.

طراحی بیلبورد تبلیغاتی

طراحی بیلبورد تبلیغاتی به دلیل در معرض دیده شدن و بولد شدن در مقیاس بزرگ انجام می‌شود تا به راحتی موجب دیده شدن تبلیغ شود. طراحی بیلبورد تبلیغاتی معمولا با هدف بازاریابی و تقویت کمپین تبلیغاتی انجام می‌شود. بیلبورد تبلیغاتی در اماکن شهری، معابرها و مناطق برون شهری نصب می‌شوند که بیشترین تردد و رفت و آمد در آن مناطق است که باعث بیشتر دیده شدن بیلبورد تبلیغاتی می‌شود. یکی از نکات مهم برای بیلبوردهای تبلیغاتی این است که باید این بیلبوردها در مناطق پر رفت و آمد مانند میادین، اتوبان‌ها، بزرگراه‌ها، اماکن تجاری و مراکز شهری نصب شوند زیرا ماهیت بیلبورد تبلیغاتی دیده شدن توسط مخاطبین هست که باید در محل نصب آن دقت کافی وجود داشته باشد.

طراحی بیلبورد آنلاین

طراحی بیلبورد آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری در شرکت معرفان نیز ممکن است که لازم است تا طراحی مد نظر خود را به همراه مشخصات کسب  وکار خود را به مجموعه ما ارائه دهید و سپس مجموعه ما نسبت به طراحی بیلبورد شما اقدام نماید. از آنجایی که طراحی بیلبورد برای انواع کسب و کار در تمامی نقاط توسط مجموعه معرفان انجام می‌شود این مجموعه این مکان را فراهم نموده است تا شما بتوانید طراحی بیلبورد خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و از خدمات تیم ما بهره‌مند شوید.

پیش از ثبت سفارش طراحی بیلبورد آنلاین خود می‌توانید با مشاوران و کارشناسان بیلبورد ما در تماس باشید و نکات مد نظر را برای طراحی بیلبورد خود با کارشناسان بازگو نمایید. طراحی بیلبورد آماده شده پیش از نصب نیز به صورت آنلاین برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد تا اگر نکته‌ای وجود داشته باشد توسط متخصصین ما بررسی و اصلاح شود و سپس برای نصب بیلبورد اقدام شود. همچنین پیش از سفارش خود با مراجعه به سایت معرفان از نمونه طراحی بیلبورد ما می‌توانید آشنا شوید و اگر نمونه‌ای مد نظر دارید آن را به عنوان الگو انتخاب نمایید.

طراحی بیلبورد خلاقانه

طراحی بیلبورد خلاقانه یعنی بیلبوردی طراحی شود که وجه تمایزی با سایر بیلبوردهای موجود در سطح شهر داشته باشد. بیلبورد خلاقانه باید جلوه بصری بسیار زیبا و جذاب داشته باشد و از نظر اندازه و ابعاد چشمگیر و به یاد ماندنی در ذهن مخاطب باشد. خلاقیت در طراحی بیلبورد برند شما و تبلیغ شما را به یاد ماندنی‌تر در ذهن مخاطب خواهد کرد. در علم بازاریابی خلاقیت بسیار حائز اهمیت است و بیلبورد که نوعی بازاریابی است باید از خلاقیت مناسب جهت جلوه بصری جذاب برای مخاطب بهره‌مند باشد و از این روش دیده شدن قافل نباشد.

تعرفه طراحی بیلبورد

تعرفه طراحی بیلبورد بر اساس چند پارامتر تعیین می‌گردد. معمولا تعرفه طراحی بیلبورد بر اساس ابعاد و اندازه بیلبورد، محب نصب بیلبورد، مدت زمان نمایش بیلبورد و...  از 800 هزار تومان تا 5 میلیون تومان است که بر اساس پارامترهای نام برده شده تعرفه طراحی بیلبورد تعیین می‌گردد. تعرفه‌های گفته شده برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی بر اساس نوع بیلبورد و مدت زمان نمایش بیلبورد متغیر خواهد بود و ممکن است هزینه آن تا حدودی کاهش یا افزایش یابد.

طراحی تابلو بیلبورد

طراحی تابلو بیلبورد بر اساس کسب و کار مشتری و نوع مدل انتخاب شده توسط مشتری انجام می‌شود. طراحی تابلو بیلبورد توسط متن و تصاویر مختلف انجام می‌شود. انعطاف پذیری در طراحی تابلو بیلبورد بسیار زیاد است به نحوی که هر طرح و مدلی که مشتری انتخاب نماید قابل طراحی و پیاده سازی است. طراحی تابلو بیلبورد با نرم افزارهای طراحی انجام می‌شود و امکان برنامه ریزی بر روی آن‌ها وجود دارد.

طراحی بیلبورد شهری

طراحی بیلبورد شهری دارای قوانین خاص خود است که باید به خوبی این قوانین رعایت شود. طراحی بیلبورد شهری باید جلوه بصری زیبا و جذابی داشته باشد و همچنین جمله به کار رفته شده در آن کوتاه و تاثیر گذار باشد و مفهوم برند یا کسب و کار را به خوبی به مخاطب منتقل نماید. در طراحی بیلبورد شهری استفاده از تصاویر جذاب بسیار مهم است تا موجب بیشتر دیده شدن گردد. بولد بودن نیز یکی دیگر از قوانینی است که باید برای طراحی بیلبورد شهری رعایت شود. استفاده از رنگ مناسب و جذاب یکی دیگر از مواردی است که باید برای طراحی بیلبورد شهری از آن استفاده شود.
 

19 , مهر, 1402 | دسته بندی: تبلیغات محیطی